Telefon Santrali Denince İlk Akla Gelenler ;
Bir telefon santralinden ne beklenir? İhtiyaçlarını, "Biz sadece alo demek istiyoruz" şeklinde ifade eden küçük kurumlar bile bir telefon santrali kullanmayı tercih etmekteler , peki neden ?
Sonuç olarak bizim önerdiğimiz , telefon santrali bir kurumsal gereklilik olarak görülmelidir...
En temel işlevi açısından, bir telefon santrali, Telekom Operatöründen alınan telefon hatlarının (Dış Hat, Harici Hat ya da Trunk olarak anılır) kurum içindeki çalışanlar tarafından paylaşılmasını sağlar. Her bir çalışanın kendine ait bir telefonu (Dahili Hat, Dahili Abone, İç Hat ya da Extension olarak anılır) ve bir dahili telefon numarası bulunur.
Telefon santrali kullanımın bir diğer temel amacı ise çalışma ortamı içerisindeki bireylerin birbirleriyle ücretsiz ve kolayca iletşim kurmalarını (dahili arama yapmalarını) sağlamaktır.
Günümüzde, telefon santralleri bu temel özellikleri sağlamanın çok ötesine geçmiş ve bir çok ilave fonksiyonu yerine getirebilecek kabiliyetlere erişmişlerdir.
Doğru Adrestesiniz ;
Bir telefon santrali alacaksınız ya da var olan santralinizle sorunlar yaşıyorsunuz... Kurumunuzun haberleşme ihtiyaçları ile ilgili danışacak güvenilir bir firmaya ihtiyaç duyuyorsunuz...
Doğru adrestesiniz: Teldata Elektronik Ltd. Şti. olarak, her türlü sorunuzu cevaplamaktan ve her türlü haberleşme sorununuza çözüm önermekten mutluluk duyacağız.